©
OMG I'M SO RETRO
Links:
home ask twitter credit
karelikulot said: SLM DAHA ONCE TANISMISMIYDIK ?

I said:

Ya üf şapşal:ddd slk sni:dd

1 not

Anonim said: Erkekte kası nasıl buluyorsun ?

I said:

Ben çok dikkat etmem ama bazıları allah gibi oluyo cidden

1 not

Instagram

Fotoğraflarımı merak edenler için:)

0 not

Anonim said: bari ınstagramdan takıp edeyım

I said:

Pekalaa:)

0 not

arkadakigozluk:

Şeymaaa bundaan
bayancekikgozz:

Uyuz olduğum kişilere yapmak istediğim ;
b-tchpleasedie:

kendimi gördüm:d
Anonim said: Bundan önce aşırı zayıftım demişsin ya nasıl kilo aldın benimde almaya ihtacım var söyler misin

I said:

Ya önceden çok enerjiktim fazla enerjim kalmadı durmadan yattığım yerde yemek yedim okulda her tenefüs bişey yiyodum öyle öyle kilo aldım

0 not


7.122 not

Anonim said: Biliyo musun? Gercekten guzelsin saclarin fizigin hep.oyle olmak istemisimdir. İnsanin oyle saclari ve fizigi olmasi yeterli guzel olmasi icin..

I said:

Teşekkür ederim bundan çok önce çok aşırı zayıftım kendimi sevmezdim saçlarımı hep toplardım yapıştırırdım insan kendini sevdikten sonra gerisi geliyor zaten başkası gibi olmak isteme sende kendini sev:)

0 not


469 not

obligement:

~